Könyv

Magyarul is megjelent a reklámkészítők bibliája – Hogyan fürdessünk malacot?

2013. 09. 03.
Magyarul is megjelent a reklámkészítők bibliája – Hogyan fürdessünk malacot?

Végre magyarul is megjelent a reklám és a kreativitás világát feltérképező, a reklámszakma által csak „biblia” néven elhíresült bestseller; a Hogyan fürdessünk malacot? pimasz szókimon­dással, szórakoztató és könnyed stílusban magyarázza el, hogyan kell hatékony, erőteljes és sikeres reklámot készíteni.

 

Hosszas előkészítő munka után Hogyan fürdessünk malacot? A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve címmel magyarul is megjelent Luke Sullivan: Hey, Whipple, Squeeze This!: A Guide to Creating Great Advertising reklámszakmai bestsellere.
A „reklámkészítők bibliája”-ként is aposztrofált könyv segítségével a szakmabeliek és az egyszerű halandók olyan élményekkel és gyakorlati tanácsokkal találkozhatnak, amelyek érthetőbbé, szerethetőbbé, megfoghatóvá teszik a „reklámcsinálás” művészetét.
A Savannah College of Art and Design reklámtanszékvezetője 1998-ban jelentette meg először a kreativitás és a reklámkészítés világát feltérképező könyvét. Az elmúlt 15 évben többször frissített, világszerte több százezer példányban el
adott szakkönyv ma a világ kommunikációs és reklámtanszékein tankönyvként és kötelező olvasmányként is egyaránt használt bestsellernek számít. A magyar kiadáson a White Rabbit Reklámügynökség kreatívigazgatója, a fordítást
jegyző Kovács Levente egy éven át dolgozott, hogy végre magyarul is megjelenhessen a hazai kommunikációs és marketingszakma egyik hiánypótló műve.
 
A Hogyan fürdessünk malacot? szakít az eddig megszokott szakzsargonok által uralt hagyományokkal, és életszerű, szemléletes, a gyakorlatiasságra és az értelmezhetőségre épülő tudásanyagot közvetít. A szerző azonnali és teljes betekintést nyújt a reklámszakma, és azon keresztül a kreativitás rejtelmeibe.
A könyv szórakoztató és tanulságos olvasmány mindenkinek, akinek munkájában fontos a kreativitás; aki hisz az ötlet erejében; aki még szeretne eredeti és hatékony reklámmal előrukkolni; vagy egyszerűen csak többet akar tudni a reklámok csodálatos világáról – vagy inkább: a csodálatos reklámok világáról. Legyen szó diákról, reklám-, pr- vagy marketingszakemberről, leendő és hivatásos kommunikátorról, a Hogyan fürdessünk malacot? mindenki számára nélkülözhetetlen muníciót kínál a reklámkészítés és az alkalmazott kreativitás frontvonalán.
 
A szerző erős és érthető példákkal illusztrálja mondandóját, így azok nem csupán a teória szintjén, de a való világban is értelmezhetővé válnak. A Hogyan fürdessünk malacot? egy olyan gyakorlati kézikönyv, amely a reklámkészítési technikákat és a reklámkészítők közegét egyaránt bemutatja számunkra. Élő és érvényes történetekben ismerhetjük meg az ötlet születésének, reklámmá válásának folyamatát; a sikeres kampányok elengedhetetlen kellékeit; a szereplőket, ügyfél és ügynökség viszonyrendszerét; a briefelés, a prezentáció, a megvalósítás menetét. A szakma iránt érdeklődő fiatalok pedig hasznos tippeket és tanácsokat kaphatnak, miként léphetnek be a reklámkészítés izgalmas és különleges világába.
A könyv kiadását intenzív internetes hype-olás előzte meg; a fordító önálló Facebook oldalon, illetve blogon osztotta meg a könyv inspirálta gondolatait, továbbá a fordítással kapcsolatos észrevételeit.
 
Könyvadatok
Luke Sullivan: Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Advertising
(John Wiley & Sons, 4. edition 2012, 304 oldal)
Luke Sullivan: Hogyan fürdessünk malacot? A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve
(White Rabbit 2013, 448 oldal; Fordította: Kovács Levente)

 

 

 


« Előző cikk
Következő cikk »
Duncan Shelley: Vadászidény
Duncan Shelley: Vadászidény
Hol is kezdjem? Mondhatnám, hogy ajánlom a könyvet azoknak, akik szeretik a sci-fit, némi horroral fűszerezve. Vagy azoknak, ...
Lois Lowry: Nyáron történt - KönyvajánlóLois Lowry: Nyáron történt - Könyvajánló
Vannak könyvek, amik szórakoztatnak. Elhessegetik a szürke valóságot, és egy csésze kávé és egy meleg takaró társaságában ...

Legnépszerűbb cikkek »
Csók - egyperces novellaCsók - egyperces novella
Egymás szemébe néztek. Lezuhantak az esőcseppek, olyan lassan, mintha lassítva lenne az egész élet. És lassítva is volt ...

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése: