Keresés: Reklám

Mert Nem Lehet Megunni….
Ennek, a gyerekkoromban agyonjátszott reklámfilmnek a szlogenje jutott eszembe hirtelen, (ami egyébként ha jól emlékszem valami tejterméket volt hívatott népszerűsíteni), amikor a fülembe jutott, hogy ismét lesz Thomas Anders (Modern Talking) koncert kis hazánkban, és hogy a rajongók nehogy szűkölködjenek így az év elején, rögtön kettő is.


Jaj neked te szegény ördög!
Most már hivatalosan is addig űzhetnek, míg úgy ott hagyod kedves gazdád, mint dromedár a metángázt ügetés közben, de másfelől boldog lehetsz, mert ha visszakergetnek a pokolba, sosem fognak azzal vádolni, hogy te vagy a globális felmelegedés okozója.


Narkót adok nektek, földi mennyországot!
Úgy érzem, ha minden jól halad, nemsokára ilyen, meg ehhez hasonló szlogenek lesznek olvashatók, a választási kampányok reklámjaiban. Haladni meg nem mondhatni, hogy nem halad, sőt a nemzetközi helyzet egyre fokozódik, Virág elvtársat idézve, ugyanis egyre több ország törvényesíti a kábítószer használatát, és furamód senki nem igazán háborog miatta.


Füstöljek, vagy füstölögjek?
Miután átéltem a legutolsó világvégét, eldöntöttem, hogy elásom a pipát, szivart, cigarettát, és olyan egészségesen élek, mint egy magányba vonult kungfu mester. Ez nem egy reklámhatás mellékhatása volt, csak úgy gondoltam, makkegészségesen könnyebben készülhet fel az ember a következő világvégére.


Magyarul is megjelent a reklámkészítők bibliája – Hogyan fürdessünk malacot?
Végre magyarul is megjelent a reklám és a kreativitás világát feltérképező, a reklámszakma által csak „biblia” néven elhíresült bestseller; a Hogyan fürdessünk malacot? pimasz szókimon­dással, szórakoztató és könnyed stílusban magyarázza el, hogyan kell hatékony, erőteljes és sikeres reklámot készíteni.


Rain reflexiók 2013 művészeti pályázat
Rain, koreai művésznevén Bi (비, ejtsd: Pi),valódi nevén JUNG Ji-hoon énekes-táncos-koreográfus előadóművész, színész, harcművész, divat-és szexikon, producer életének, személyiségének vagy munkásságának bármely elemére (dalára, koreográfiájára, filmjeiben, koncept-fotóin, akár reklámjaiban megformált karakterére) reflektáló alkotások készítése


Jezsuita hivatás ma? filmpályázat
A magyar jezsuiták hivatásgondozó csoportja filmpályázatot hirdet „Jezsuita hivatás ma?” címmel. Olyan rövidfilmeket várunk, amelyek a jezsuita szerzetesi hivatással kapcsolatban felmerülő gondolatokat, kérdéseket vetnek fel, esetleg meg is válaszolják azokat. Kimondottan várjuk a kreatív, figyelemfelhívó megoldásokat, az egyéni formanyelvi megközelítéseket – a kisfilmek lehetnek klasszikus képi világúak, humorosak, akár reklámfilmek is.


Megújuló Energiapark “arca” fotópályázat
A pályázat célja: Debrecenben a Kishegyesi út 187. szám alatt épülő Megújuló Energiapark reklámkampányának „arcát” keressük, minden korosztályban. A pályázat részeként minimum 1 maximum 3 fénykép feltöltését, vagy e-mailen történő elküldését kérjük.


Megvalósult, és megvalósulatlan álmok - Reklám kiállítás
A Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum március 1-én nyíló kiállításán egy szemet és lelket gyönyörködtető válogatással találkozhatunk Erdély István, Gönczi Gebhardt Tibor, Haranghy Jenő, Repcze János, Rottler István és Tuszkay Márton reklám terveiből és vázlataiból.


Fordulat a bankvilágban?
Meglepődve tapasztalom, hogy valami régi újdonság kezd megjelenni a pénzintézetek világában, legalábbis ha a reklámoknak adok hitelt.


Aranydisznó díj 2012
Tejel a disznó! Pályázat a legrosszabb reklámok újragondolására. A legjobb újraértelmezést 100 000 Ft-al jutalmazzuk!


Karácsonyi ajándékok
A mai társadalomban az embereken eluralkodott a materialista szemlélet, amivel a televízió és üzletek reklámjai folyamatosan bombáznak minket. A reklámok ezt sugallják: Már csak két hónap, már csak két hét, már csak 2 nap van vissza karácsonyig, ha nem veszed meg a legújabb laptopot, karórát és egyéb csoda kütyüket a szeretteidnek, akkor nem is szereted őket igazán.


Activia reklám - másképp
És te még melyik testrészed szereted?


Az infokommunikáció szerelmesei
15 éves a hazai online reklámpiac! Magyarországon az 5 milliót is meghaladja azoknak a száma, akik különböző eszközök segítségével, napi szinten neteznek, közösségi életet élnek, vagy épp ügyeiket intézik. 13. alkalommal került megrendezésre az Internet Hungary Konferencia, ami Magyarországi viszonylatban meghatározó infokommunikációs szempontból.


A kupon két oldala
Divatba jöttek a kuponok. Naponta bombáznak minket az interneten és e-mailben reklámokkal, a különböző kuponos cégek az ajánlataikkal. Sok esetben akár ötven százalék az árengedmény, de előfordul hatvan, sőt hetven százalék kedvezmény is.


Csak a mobil
Más nem számít.


Prometheus - Kritika
Már az első információmorzsák érkezésekor heves parázsviták és véleménycsattogtatások övezték a Prometheust. A miért teljesen nyilvánvaló, hiszen az év egyik legjobban várt filmje azon nagy kérdést feszegette, hogy vajon minden idők egyik legjobb sci-fije folytatódik, egy ígéretesnek tűnő előzménnyel, avagy csupán egy pofás reklámfogást találó művel van dolgunk, amely némi hamiskás rásegítéssel igyekszik toborozni az embereket.


Ismerős érzés?
A teleshop szerint ilyenek a hétköznapjaink.


Sponge Bobble!
A jól ismert gyorsétterem reklámja - hát persze hogy Japánból


Salgótarján I. Reklám Press - Quasimodo Nemzetközi Erősember Szuperkupa


Új, titkos taktika a neten! Akár havi 10 000 eurót is kereshetünk?
A minap a Facebok-on egy reklám utat mutatott nekem a gyors meggazdagodáshoz. Az út simának tűnhet, de valójában rögös! Baromi nagy szakadékkal a végén!


Rendezői portré - Zack Snyder; az extravagáns effektek és lassítások fanatikusa
A karrierje kezdetén reklámfilmesként működő Zack Snyder eddigi néhány munkájával is tanúbizonyságot tett rendkívüli vizuális érzékéről. Az idén márciusban bemutatásra került, tonnányi effekttel megtűzdelt, ám sok szempontból működésképtelen Álomháború apropóján érdemes összegezni a rendező eddigi pályafutását.


Reklamációm akkora baromság volt, hogy azt már jutalmazták!
Felháborodottan beírtam a Dr. Oetkernek, hogy nem narancsos a csokis pudingpor, (persze, hogy nem az) ami elviselhetetlen szomorúságot okozott számomra. Felháborodásom nem csak alaptalan volt, hanem baromság is, mégis ajándékot küldtek postán, hogy megvigasztaljanak.


E-lmebetegség
Bizonyára eddig nem csak én kaptam fel a fejem erre a furcsa kifejezésre: e-cigaretta. Mi több már forgalomban kapható az e-szivar és az e-pipa is. A reklámok szerint könnyedén letehető a cigaretta, ráadásul az idegesség és elhízás veszélye nélkül.


Árnyékmentes világítás
Olyan szórt fényű megvilágítás, melyben sem önárnyék, sem egyéb vetett árnyék nem keletkezik. Világos felületű műtermekben, indirekt derítéssel a diffúz, árnyékmentes fényhatás könnyebben valósítható meg. Jellegzetes felhasználása a tárgy, és reklámfényképezésben.


Képzések: Magyar Film és Média Intézet
1122 Budapest, Krisztina krt 2-4.


Képzések: Fényképész és Fotótermék-kereskedő
1.A képzés megkezdésének szükséges feltételei: Bemeneti kompetenciák:- Iskolai előképzettség: középiskola befejező évfolyamának elvégzése Szakmai előképzettség:- Előírt gyakorlat:- Elérhető kreditek mennyisége:- Pályaalkalmassági követelmények: nem szükségesek Szakmai alkalmassági követelmények: nem szükségesek 2.Elmélet aránya:30% 3.Gyakorlat aránya:70% 4.Szakmai alapképzés (iskolai rendszerben): van Időtartama (évben vagy félévben): 1 év 5. Szintvizsga (iskolai rendszerben): nem szervezhető Ha szervezhető, mikor: - 6. Egészségügyi alkalmassági vizsgálat: szükséges


Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, és Közösségi Oldalunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket


Üzletszabályzat
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban